Păreri despre situl Sfântul Ioan cel Nou de la Suceava

Unii dintre dumneavoastră stiu, probabil, de existenţa sitului Sfântul Ioan cel Nou de la Suceava. Cei care nu au vizitat încă acest site o pot face urmând linkul:

http://sfantulioancelnou.ro

Rugămintea este ca cei care au vizitat / vor vizita acest site să-şi expună în această pagină părerile, opiniile, remarcile, reproşurile, criticile, ideile, propunerile privitoare la acest site, pentru a ajuta astfel la îmbunătăţirea lui.

Vă mulţumesc!

21 răspunsuri to “Păreri despre situl Sfântul Ioan cel Nou de la Suceava”

  1. ... Says:

    Petitie catre Adunarea Parlamentara a Consiliului Europei in legatura cu casatoriile homosexuale

    De semnat si dat mai departe.

    La
    http://www.petitieonline.ro/petitii-online.html

    Petitie catre Adunarea Parlamentara a Consiliului Europei / Petition to the Parliamentary Assembly of the Council of Europe

    La adresa http://www.petitieonline.ro/petitii-online.html la petitia aceasta aveti si posibilitatea de a va pune semnaturile.

  2. ioana lazar Says:

    E ceva frumos, proaspat in redactare, cald si direct in cantitatea de informatie.
    Un inceput lucrat cu atentie si cu responsabilitate fata de cuvantul scris, trimis spre cunoastere.
    Autorul dovedeste rabdare minutioasa in tratarea acestui subiect si evita locurile batatorite.
    Cu limpezimea unui cititor bucuros de lectura.

    ioana

    Daca imi permiteti: nu se pune virgula dupa ETC !
    Numele parintelui Savatie Bastovoi este ortografiat gresit in sumar.

  3. Florin M Says:

    Doamne ajuta!
    Este un site minunat! Inaltator, datator de nadejde in vremurile astea tulburi… Avem nevoie si de astfel de „intaritoare”, ca prea se face multa reclama vitaminelor de tot felul! Nicaieri, in media, nu se vorbeste despre suflet, despre intarirea sufletului. Doar despre trup, ignorand total sufletul. De fapt, ceea ce unii inteleg prin „a face bine” sufletului este a face putin divertisment, a pune un film…
    Ca sa revin – un site bine documentat, frumos prezentat.
    Felicitari!

  4. inger ratacit Says:

    as vrea sa iau legatura cu pr Bartolomeu?daca ma puteti ajuta vas fi mai mult decat recunoscator.

    multumesc,

    • macariosu Says:

      Iertati-ma ca va raspund cu intarziere! Nu stiu daca mai aveti nevoie de aceasta informatie. Totusi…
      Numarul de telefon (fix) al manastirii este: 0230.215.833. La acest numar intrebati de Parintele Vartolomeu. Daca mi-ati fi dat o adresa de mail, v-as fi putut trimite si numarul de mobil.

  5. Geta Says:

    Este un site conceput si scris cu multa daruire si plin de nadejde as putea zice. In prezentarea placuta si bine documentata am gasit ravna si responsabilitate fata de ce s-a scris. Felicitari si Doamne ajuta !

  6. Bacauanul Says:

    Scriu impreuna cu o prietena un dictionar de personalitati medievale si vrem sa ii dedicam o pagina si Sf Ioan cel Nou; am gasit site-ul dumneavoastra din intamplare, cautand imagini vechi despre readucerea moastelor de la Viena in 1948, si am dori sa folosim, daca se poate, cele doua fotografii din 1948. Daca sunteti de acord, ne-ar trebui la o rezolutie mai buna decat cea de pe site. Daca imi trimiteti un email sau daca imi lasati un raspuns, va voi contacta pentru a va da mai multe detalii. Va multumim.

    • macariosu Says:

      Iertati-ma ca va raspund cu intarziere! Nu stiu daca mai aveti nevoie de aceste informatii. Totusi…

      1. Aveti acordul de a folosi acele imagini. Daca vreti, ar fi de dorit sa specificati sursa, fara a fi insa obligati sa faceti acest lucru.

      2. Pentru rezolutii mai bune trebuie sa caut originalele, iar aceasta imi ia timp si timp nu prea am. Nu va promit nimic, dar sa vedem ce putem face…

      3. O mica rectificare: anul cu pricina este 1918, iar nu 1948…

  7. Dan Gheorghe Somnea Says:

    Plecaciune, buna ziua, buna seara,
    Acest sit ortodox
    http://dan.somnea.free.fr/CH/
    pe care il administrez, si unde, impreuna cu sotia mea suntem enoriasi,
    va puncteaza din aceasta pagina:
    http://dan.somnea.free.fr/CH/SfinteMoaste2.php
    Situl este al parohiei „Acopermantul Maicii Domnului” din Titan, Bucuresti.
    Conform celor scrise de dumneavoastra in pagina:
    http://sfantulioancelnou.ro/contributii.html
    vi-l semnalez, spre a ne adauga.
    Doamne ajuta !
    Dan Gheorghe
    profesor universitar pensionar

  8. Dan Gheorghe Somnea Says:

    Plecaciune, buna ziua, buna seara,
    Poate reactualizati legatura a doua din pagina:
    http://sfantulioancelnou.ro/carti.html
    Arhimandrit Mitrofan Inochentie Stefanelli,
    care da eroare.
    Apreciati-o ca pe un gest crestinesc!
    Domane ajuta,
    Dan Gheorghe

  9. Dan Gheorghe Somnea Says:

    Plecaciune, buna seara, buna ziua,
    La multi ani !
    Va multumesc ca ati adaugat o legatura. Va semnalez ca acesta nu este situl sau blogul meu personal ci
    situl sfintei Biserici Acoperamantul Maicii Domnului din Titan, Bucuresti.
    Sanatate si un an mai bun,
    Dan Gheorghe

    • macariosu Says:

      Mi-am dat seama ca este site-ul bisericii „Acoperamantul Maicii Domnului din Titan”, dar in primul rand nu este loc pentru un nume asa de lung, iar in al doilea rand inca n-am facut o categorie cu numele „Biserici”.

  10. Simeona Says:

    Doamne ajuta!
    Sunt incantata de felul in care este constrit site-ul, in special sectiunea „carti”.
    Imi place mult si imi pare rau ca nu ma pricep pentru ca tare mi-ar placea sa fac si eu acelasi lucru cu Filocaliile – stiu ca exista site-ul dar e incomplet. Mi-ar placea la Filocalii sa existe o facilitate prin care atunci cand tastez un cuvant, de exemplu „bucurie”, sa-mi aduca intr-o pagina toate frazele cu acest cuvant.
    Imi doresc mult acest lucru. „Avva Părinte, toate sunt Ţie cu putinţă… Dar nu ce voiesc Eu, ci ceea ce voieşti Tu.”
    Va multumesc pentru lucrul minunat pe care l-ati facut si va doresc bucurie, har, pace si spor in toate cele bune!

  11. wishmasteor Says:

    Ma bucur enorm de existenta sitului si va doresc tuturora sa vizitati asezamantul pe cat este posibil mai mult live decat virtual, nu ca ar fi ceva neaparat rau dimpotriva este un inceput bun in ascensiunea duhovniceasca. Doamne Ajuta!

  12. Nichitean Marius Says:

    ar trebui creat la pagina „Contributia vizitatorului” un sector pt donatii online

  13. ion daniel Says:

    mi-a plăcut siteul dumneavoastră

    DOAMNE MILUIEȘTE ! DOAMNE MILUIEȘTE ! DOAMNE MILUIEȘTE !

  14. Mihail Violeta Says:

    Ar trebui creata o sectiune pt pomelnice pt cei care nu pot vizita manastirea. In sectiuna respectiva sa se precizeze contul in care poate fi virata donatia si emailul la care poti trimite pomelnicul. Imi plac slujbele postate pe youtube. Dar partea asta cu pomelnicele ma gandesc ca i-ar interesa pe multi. La multi ani cu sanatate !

  15. sfantulioancelnou Says:

    Deoarece am primit de-a lungul timpului mai multe mesaje prin care eram rugat sa creez o sectiune pentru pomelnice sau donatii, doresc sa fac unele precizari:
    – site-ul sfantulioancelnou.ro a fost gandit de la inceput ca un site static, foarte putin interactiv.
    – el este dedicat in primul rand Sfantului Ioan cel Nou si intr-o masura foarte mica manastirii care-i poarte numele. De aceea m-am si ferit de a da foarte multe informatii despre manastire. El, de fapt, NU este site-ul oficial al manastirii.
    – in sectiunea „contributia vizitatorului” nu am avut nici o clipa in vedere (in acesti 15 ani) vreo contributie materiala sau financiara de a ajuta manastirea etc. Contributia vizata era doar in legatura cu dezvoltarea site-ului sfantulioancelnou.ro, si avea in vedere diferite posibilitati non-financiare si non-materiale de a ajuta acest site. Mai pe romaneste nu mi-a trecut niciodata prin minte sa strang bani prin aceasta sectiune a site-ului, ci doar informatii.

    Insa dat fiind faptul ca – asa cum am aratat mai sus – am primit solicitari/rugaminti de a facilita anumite donatii sau pomelnice etc. vin cu o solutie:
    – pentru donatii luati legatura cu Pr. Arhim. Serafim, staretul Manastirii Sfantul Ioan cel Nou, la tel: 0742.212.241
    – pentru pomelnice luati legatura cu Pr. Arhim. Valerian, eclesiarhul mare al catedralei, la tel: 0757.463.601
    In speranta ca aceste informatii au fost de folos unora din cititori, va doresc toate cele bune si de folos spre mantuire de la Izvorul tuturor bunatatilor!

  16. sein Says:

    Hello, I’m a traveler from other country.
    I’m going to this Monastery on Nov,2023.
    Unfortunately I can see this beautiful monastery has been repairing now (on Google review). If you don’t mind, could you tell me when you guess to finish this repairing?
    I’m afraid I can’t see this if I go to on Nov,2023.

Lasă un comentariu